Måndag

Snart avgångsdags här igen. Det blir en långresa för oss igen, Kaliningrad väntar på oss om några dagar.

Vi fick precis lite proviant, eller ja, mjölk i alla fall. Var ju inte mer än en vecka sen vi provianterade sist men mjölken är typ slut. Det har gått åt smått otroliga 60 liter på en vecka. På 15 personer. Och då är det inte många som dricker till maten heller. Misstänker kalvar ombord..

Skumt väder, eller rättare sagt väderomslagen, går så himla fort. Vid tiofikat var det strålande sol och fint och en timma senare bara moln. Såklart för att jag tänkte att de kanske skulle gå och sola.. Nu är det fint igen men jag spar solningen. För det tog väldigt mycket igår så det mår nog bra av vila.

Min första vecka ombord har gått himla fort. Nu hoppas jag att resten av tiden ska göra det med. Får fortsätta att hålla mig sysselsatt så ska det nog ordna sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0