Senaste nytt:)

Får höra både här och där att det är dags att uppdatera här. Så okej, bättre sent än aldrig.

En del ombord visste min plan att börja spela fotboll igen nu när jag var hemma. Så har det blivit och det är nog bland det bästa som hänt denna ledigthet. Bytte lag och även om jag alltid trvides i mitt gamla lag som känns det rätt nu. Här är mitt nya lag om någon är nyfiken. Tränat så mycket som har gått sen jag kom hem, kurserna krockade lite men annars har det varit full fart. Övergången gick igenom i tisdags så till helgen är det matchpremiär för mig. På lördag närmare bestämt och ja, jag är väldigt glad som får göra min första match med A-laget från början. Var rätt övertygad att det skulle bli en med U-laget först men inte.

Jag förstår inte hur fort tiden kan gå. Det är bara drygt en vecka tills jag ska ut och jobba igen. Såklart fått en hel massa gjort här hemma men ändå. Vi kommer ju säkert ha fint väder ombord men det tar emot att åka ifrån den svenska våren och början på fotbollssäsongen. Men det är så det är ibland.

Här är länken för nyfikna var Bro Anton befinner sig nu..


Tagen från Jakob Hägg förra sommaren i Stockholm.
Åhh vilken kul vecka det var där. Så stor skillnad mot man är van vid..

Kommentarer
Postat av: Vickan

Tiden går fort, för fort. Allt för ofta! :) Men härligt, skulle själv vilja börja i fotboll igen men måste känna på hur den gamla fotskadan mår med bollen först. :D



Se till att gotta till det ordentligt nu sista veckan

2009-05-07 @ 16:18:19
URL: http://vickipalmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0