Sista veckan hemma



Sista veckan hemma.. Bara några dagar kvar, som vanligt så vet man ju inte riktigt när man ska åka.. Fredag 15 maj har jag varit hemma 6 veckor eller nej, då var det 6 v sen jag mönstrade av och det är det som räknas.

Tiden har gått så himla fort och det känns ju sådär. Så mycket mer man velat ha gjort hemma. Fast vi har fixat mycket ändå så när jag kommer hem igen efter midsommar och det är sol och varmt så ska det bara slappas och tat lugnt. Eller ja, jag och ta det lugnt går sällan ihop. Men på stranden kan jag slappa, om jag får bada lite och läsa bok eller spela nåt typ beachvolley.. Ja ni fattar jag behöver sysselsätta mig, så det har  varit en väldigt bra ledighet ändå:)

Ser fram emot strålande väder i 6 veckor nu, vad annars ska man hoppas på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0