Full fart med skola och allt

Det rullar på, skolan, mer skola, ännu lite mer och så såklart fotbollen. Kanske inte var det smartaste att ta en kurs på heltid plus de andra jag pluggar. Det är rätt mycket nu. Men det funkar och det är ju bara fram till jul.. Sen blir det förhoppningsvis mer skola men bara heltid haha. Åkte till skolan halv 7 igår morse och vara hemma samma tid på kvällen. Så idag kostade jag på mig sovmorgon till halv nio då det är hemmaplugg som gäller fram tills på eftermiddan. Går bra men får lite fnatt på min skrivare.. Skulle skriva ut några sidor ur en rapport och väljer ut ca 30 sidor av 450 som jag vill ha ut, men jag får 10 före det nummer jag valt ut, sen 20 som var rätt men inte de sista 10 jag ville ha.. Fast till slut fick jag ut rätt efter att ha räknat om och lurat den lite.

Jag saknar inte så mycket att jobba än även om man såklart vissa dagar önskade att man var tillbaka och kunde släppa saker när man slutat på kvällen. Så är det ju tyvärr inte nu, en del saker hänger efter en tills det är klart, typ dygnet runt. Drömmer till och med om vissa saker, sjukt men sant.



Kommentarer
Postat av: Lillsnörpa

Vilken vacker bild! /Lillsnörpa

2009-12-19 @ 09:07:29
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Postat av: Ensamma mamman

Hej!



Vilken fin blogg du har. Tack för din kommentar inne hos mig. Annars hade jag ju inte hittat in hit. Smart att använda gips i. De kanske man skulle göra med nästa omgång. Kan ju vara lite mysigt att ha. Tack för de tipset.



Kram

2009-12-21 @ 19:58:40
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0