Bakning pågår..


Två kladdkakor och drygt 70 bullar och klockan är inte halv tio än, tycker jag jobbat på bra..

Men såklart finns det en anledning till att efterrätten till ikväll redan är klar - vi ska iland. Jag säger ju att jag är hopplös på att bestämma mig om sånt.. Funderade före frukost om jag bara skulle gå på en lite promenad till Ikea som ligger ca 20 min bort men så kom eleven och ville gärna gå iland då han inte varit här innan och då kan man ju inte säga nej. Så nu har vi styrt upp så att kapten ber agenten ordna taxi tills efter lunch och så har vi försett oss med lite kontanter eftersom vi shoppade vykort för våra sista pund (3-4 pund i mynt räknas inte för det kommer man inte långt med) i Plymouth.
Nu har jag inte mer tid att sitta här för nu ska det ordnas sallad och skalas potatis till ikväll och snart är det lunch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0