Finnart

Här i Finnart regnar det lite till och från just nu och är allmänt grått och tråkigt - kontraster mot sommarvädret och värmen hemma i Sverige. Jag har tagit en vilodag från träningen, mycket välbehövligt, det var tunga ben igår som sprang. Hade först en tanke om att gå iland och ta en promenad men jag vet inte hur det ser ut här och när regnet kom så, nej. Slappar bara i hytten istället, inte så dumt det heller. Men det mest värda jag lyckats göra är väl att måla tånaglarna, hur värt det nu är, haha. Så det är på den nivån det ligger en stund till innan det blir jobb igen. Imorgon kommer säkert solen att skina igen och då måste jag välja mellan sol eller träning, typiskt min otur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0