Godmorgon tisdag

Jag sov toppen inatt - fram till halv tre, sen var det kört, sen hamnade vi mitt bland massa dyningar och jag vaknade minst en gång i kvarten fram tills kvart över fem. Då gav jag upp och gick upp. Pigg är jag ändå, än så länge och på rätt bra humör även om min mässman gått mig mer än vanligt på nerverna nu på morgonen.
Fortfarande ganska stökigt med dyningar som kommer och går, jag sa nog det sist också men det är sjukt hur båten kan rulla på ett till synes lugnt hav..
Dagen består som vanligt av en massa jobb, på eftemiddan hoppas jag på sol så att man kan grilla sig lite men kanske är det att hoppas för mycket, just nu är vädret okej men inte solaväder precis. Blir det inte sola kanske det blir träning, det blir det nog med säkerhet i så fall förresten. Pallar inte att ligga och dega inne hela eftermiddan, det om något blir jag trött och slö av.


Kommentarer
Postat av: Ia

Fy för rullande båtar!! Hoppas det lugnar ner sig så Du får sova i natt i alla fall!!

2010-07-06 @ 16:08:59
URL: http://kajsalisa.blogg.se/
Postat av: carolina

jag blev alltid så rädd när det fick sjö när jag var liten och vi seglade, men lite sövande tycer jag nog att det är också...tihi :)

2010-07-06 @ 17:12:48
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0