Hej då Distributor

Ska strax ordna det sista inför middagen och sen kommer förhoppningsvis våra avlösare ombord :) Dem ska ha landat för en liten stund sen om allt har gått bra och borde vara på väg hit snart. Några flygtider till oss har dock inte kommit än, skumt men det gör dem väl snart.
Hytten är städad, väskan packad men inte stängd än, ska byta om först bara när middan är klar, det blir sista kraftansträningen - att få igen väskan. För sen landgången, där bär inte jag den, usch som det ser ut härifrån så är inte landgången att leka med men jag har ju ett par starka killar som också ska mönstra av så inget att oroa sig för.
Tror inte att det kommer att bli något mer skrivet idag, men kanske lite bilder och att jag är hemma imorrn :)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 05:12:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0