Måndag

Jag har fullt upp idag, eller jag prioriterar annat än att blogga - förlåt. Men jag vet att ni förstår.. Förmiddan var fullt upp, har satt igång med avmösntringsstädet och stora kylen var och är dagens projekt. Passar finfint nu när det ändå är så tom så att det nästan ekar där inne..
Efter lunch så var det raka vägen ut i solen som har hittat hit igen, riktigt sommarväder här med nu. Två timmar drygt hanns med innan det var snabbt in och passera duschen och nu har jag förberett potatis till middan och kvart över tre, dvs om typ 5 min så är det säkerhetsmöte på bryggan så jag ska röra mig dit strax.


Är inte vi förtjänta av lite proviant så vet jag inte vad vi ska göra för att bli det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0