Uppgivet..

Jag behöver komma hem. Vara ledig.
Åhh, eftermiddagen började illa redan vid lunchen. Jag skulle bara smaka lite av den nya saften vi fått ombord, hällde upp typ 0,5 dl i mitt glas och smakade och det var alldeles för starkt blandat så jag spädde ut den men det var redan kört. Jag tål liksom inte riktigt sötningsmedel så den starka saften var ingen höjdare för min hals men det släppte efter en timma eller så. Gick ner för att träna och det gick okej först men sen så kände jag mig bara trött och omotiverad så efter 45 min så gav jag mig. En varm dusch kunde ha räddat min eftermiddag men uppe i hytten så inser jag att det finns inget varmvatten.
Jag blir bara trött. Blev lite sur och trodde maskin stängt av vattnet utan att säga till först för jag fick inte så varmt vatten jag ville i byssan heller före lunch men tänkte inte så mycket på det då men tydligen så hade nåt gått sönder men det var lagat nu så det skulle snart komma varmt vatten igen. Bra, men jag har redan duschat iskallt så nu är jag sur och bitter, haha.
Ska rycka upp mig och gå ner och hitta nåt gott att äta nu. Vi fick i alla fall riktig fin färskpotatis igår så det blir det till fisken ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0