Pappersjobb


Kul, kul - inte.. Provianten ska in i datorn, men jag fick i alla fall de rosa kopiorna istället för de gröna, haha :)

Pappersjobb och sånt är väl sådär lagom kul, men nödvändigt. Nu är det klart och jag passade på att fylla i inventeringslistan och min mässman var med så vi fyllde i de sista dagarnas arbetstid och vilotid också.
Annars är väl läget lite positivare än på eftermiddan, då gick allt emot. Nu är det bara lite skakig och hoppig sjö men sova ska jag nog kunna göra ändå. Just det, inte att förglömma också, brass inatt, åt fel håll men men det går väl.
Nu ska jag hälsa på bryggan och se när vi är framme och om de har hört något (med största sannolikhet nej) om avmönstring.


Kommentarer
Postat av: kg

haha, vafan! till och med papprena är rosa!

2010-07-15 @ 11:54:44
Postat av: Rebecca

Haha jaaaa vad trodde du?! Det fanns gula, gröna och rosa. Dem gula tog han som kom med privianten, dem gröna fick chiefen och kvar blev de rosa till stackars mig ;)

2010-07-15 @ 12:18:38
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0