Allt och inget

Jag har precis om än halvt rullande lyckats ta mig upp till min hytt. Tokmätt efter två portioner mat och efterrätt på det, bra jobbat. Ska se om det kan få mig mindre hungrig på kvällarna. Kanske beror på träningen på eftermiddagarna för jag är inte sugen på så onyttiga saker utan mer direkt hungrig bara. Fast när jag tänker efter så brukar jag ju äta något hemma med på kvällarna, frukt eller sen middag beroende på träning.

Har sprungit fram och tillbaka mellan dagrummet och byssan på eftermiddan och kikat på bröllopet. Så fint.. Så när som gråtit en skvätt lättrörd som jag är ibland.

Nu ska vi tydligen se någon film som heter Matti och handlar om en finsk längdhoppare? Jag ger det en chans, annars är det bara några meter tillbaka till hytten. Sen tänkte jag försöka ladda upp lite bilder från middagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0