Den livsfarliga slabben..

Slabben, kanske farligaste stället ombord..
Var precis och ringde och på vägen tillbaka till hytten så råkade jag passera slabben precis när kapten hade den öppen. Katastrof haha, finns alldeles för mycket godis och sånt som frestar en. Så en påse bilar fick följa med men inte mer. Det satte karaktären stopp för, för jag vet med mig själv att det jag plockar ut kommer jag peta i mig och enkilos påsarna med winegum eller gott och blandat är livsfarliga. Man öppnar den och tänker att man ska äta lite, man äter och äter och det tar aldrig slut och så börjar man må illa för att man ätit för mycket men kanske nästan inte sluta äta ändå för det finns ju så mycket kvar och det är ju så gott. Så därför tackar jag den som beställt hem 125g bilpåsar. Perfekt :) Inte hela världen att mosa på en kväll och väldigt gott med godis.
Kapten tyckte att jag skulle ta ett par 200g marabou också för att det brukar tjejer må bra av och så garvade han men nää jag är inte så mycket för det. Inte så att jag inte tycker om men jag går inte och köper det själv. Här ombord äter jag lite mörk choklad när jag vill ha nåt sött (någon ruta då och då när det inte finns annat godis). Just nu är det Lindt med havssalt som gäller, himla god, chili från samma märke funkar med. Dock är dem inte mer är 45% så egentligen skulle man väl upp mot 70% men men, goda är dem och man klarar sig med lite.

Nu ska jag läsa bok och äta bilar, fast jag är rätt mätt sen maten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0