För jag har varit iland!!

Jag lever, tro inget annat fast det varit så tyst här idag.

Vi har varit iland är förklaringen, och så har jag jobbat och tränat. Ja sen hinner man inte med så jättemycket mer för dygnen här ombord har liksom hemma bara 24 timmar. 45 minuters promenad blev det till ett mindre shoppingcenter eller vad man ska kalla det. lite shoppat blev det också, ett par skor (otippat..) och lite annat allt möjligt. Men inga vykort som var en av huvudmålen. Sjukt mycket födelsedagskort osv hittade jag men inte ett enda vykort. Får ta det Plymouth istället som är nästnästa hamn, efter Pembroke som står på tur när vi går härifrån Eastham.

Om ni ursäktar så är jag rätt slut efter en dag som gått i ett sen kvart i sex imorse och sängen väntar snart. Hörs imorrn istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0