Goooooodmorgon :)

Bättre sent än aldrig så kom inlägget med vad vi äter idag ut alldeles nyss. Internet bestämde sig för att lägga ner igår kväll lagom tills jag tänkt lägga upp det.
Annars igår kväll så blev det en del telefonpratande, plumpspelade och så brottades jag med tvättmaskinerna som jag inte alls kommer överens med, dem blir liksom aldrig klara? Men men, har precis fått över tvätten till torktumlaren nu och allt är i sin ordning.
Övningarna igår gick väl bra, men skoja inte att jag blev förvånad att det var kapten som hostade och hade sig som dem kom uppdragandes med och vi i sjukvårdsgruppen fick ta hand om. Liten miss var dock att mina skyddskor stl 37 stod kvar inne och i brandstationen fanns bara ett par ca stl 44. Tydligen så såg jag ut lite som långben gör det sin skor fick jag höra haha.

Nu dags att sätta fart på den här dagen. Mot byssan!


Kommentarer
Postat av: Hasse

Hoppas det finns bildbevis på "Långben" :)

2010-06-10 @ 07:58:56
Postat av: Rebecca

Tyvärr inga bilder, safety first - inga kameror på däck.. :( Men det är väl inget som hindrar att jag pallrar mig ut till brandstationen och tar på mig min utstyrsel och fotar förutom att det är alldeles för jobbigt.

2010-06-10 @ 08:59:05
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0