Inga mer spel idag


Igår nästan framme i Pembroke, inatt seglar vi mot Rotterdam

Jag verkar förlora på allt, två pingismatcher efter middan i vår pingisturnering modell liten. Kanske ska jag och chiefen spela om vem som kommer sist vid annat hemligt tillfälle så att ingen vet vem som verkligen kom sist?
Tänkte sen att det var dags för revansch i plump, kom två eller trea igår men idag - delad sist med en av maskinisterna. Så inte min dag för spel helt enkelt. Men det var rätt kul ändå, man får välja sina tillfällen att vara en dålig förlorare.

Dagens hiss och diss blir:
Hiss
- helt klart det faktum att vi har svensk tv ombord, den första båten jag varit på som har det och även om man inte tittar så mycket så är det nice att slötitta nån gång ibland när man ändå ligger i soffan och degar. På Anton var det guld och alla jublade om vi var runt England och det var repris av Top Gear haha, liiite skillnad.
Diss - Hmm jag vet inte hur det kommer att gå och få igång min surdeg, eftersom vi har en väl fungerade AC ombord och den håller en jämn temeperatur på 21 grader, toppen - för alla utom lilla suris. Så fortsättning följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0