Lugn natt och morgon

Ingen proviant inatt, skönt.
Gissa vem som har sovit som en stock.. Vet inte om jag hade vaknat om dem hade ringt, eller jo, telefonsignalen är fruktansvärt påträngande så man vaknar, vare sig man vill eller inte.
Tyskland och Bremen ser ut att bjuda på en solig och fin dag och det tackar vi för, vi gillar alltid sol.

Min surdeg förresten, som jag var så orolig för i början att den inte skulle funka ihop med AC:n blev helt okej trots det, inte fullt så livlig som man kunde önska men den är fullt användbar. Nu på morgonen satte jag en fördeg till surdegbaguetter, egentligen är recpetet gjort för att man sätter den på kvällen men jag vill inte gå upp kl 4 för att baka ut så jag provar på det här sättet istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0