Mitt mellannamn borde vara "ändrade planer"

Lita inte på det jag skriver om hur planeringen ser ut, vi skrotade idén om landgång igen. Kände att det räckte och en lugn kväll ombord var det rätta, i alla fall för mig.

Vad det gäller avgång härifrån Eastham (ni tycker säkert vi har legat här i evigheter och det har vi) så är det preliminärt sagt imorgon vid lunch, tidvatten att passa och vi missar det inatt. Två dygn har vi legat här då, sanslöst länge i våra mått mätt men toppen att det är på ett okej ställe.

Lider med killarna som mönstrade av runt 4 imorse som skulle flyga hem runt 6 med byte i Amsterdam och vara hemma i Göteborg till lunch vars flyg var sjukt mycket försenat och dem får vara glada om dem är hemma innan midnatt ikväll istället. Sjukt surt är sånt där men dem är ju snart hemma får dem trösta sig med, klent tröst men ändå.

Såg precis när jag tittade ut härifrån bryggan att det ligger en fotbollsplan ett par hundra meter bort efter vattnet och att det är ett lag som tränar där nu, åhh tänk om jag hade haft skor med mig så kunde jag ju ha hoppat in och lirat lite, ser i och för sig ut som att det är ett pojklag 13-14 år kanske (långt håll, svårt att se.. åhh tröga jag, jag är på bryggan, där ligger det kikare typ överallt, sååå - det är visst ett herrlag och halva laget spelar utan tröjor, så dit hade jag aldrig fått tillåtelse att gå, haha).

Jag har försökt att ladda bilder igen - det går inte, det bara avbryts så jag ger upp för idag med den saken. Chiefen kom och sa att dem jobbar på att få ordning på internet igen men dem vet inte riktigt vad som är fel och att omstarter inte verkar hjälpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0