Rotterdam


Kajen i Rotterdam från bryggan


Roat mig med två saker som inte är på topplistan, fylla i vilotidsjournaler och arbetstidsjournaler åt mig och mässman samt att diska fläktgaller.. Hemma gnäller man på ett galler, som man diskar alldeles för sällan - här tar vi (jag) 10 st, 1 gång i veckan.

Det blev ingen landgång, våra planer sprack och då pallade vi inte styra upp nya. Istället blev det nästan 2 timmar i solen uppe på monkey. Alldeles underbart perfekt solaväder var det. Hade jag inte behövt pallra mig ner en kvart innan jag började jobba igen för att hinna duscha så hade jag nog fortfarande varit kvar.
Senare ikväll går vi från Rotterdam mot Eastham som ligger typ vid Liverpool. 2,5 dygns sjöresa tyckte jag någon sa så helgen är räddad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0