Sista kvällen hemma

Min fina sambo jobbar numera långt bort ifrån hemifrån (inte så långt bort som utomlands men långt) och skulle inte ha kommit hem förrän imorgon kväll, meeen igår kväll ringde han och sa att han hade ordnat så att han kommer hem redan ikväll. Gulle <3 Annars hade vi precis gått om varandra och det är ju inte så kul när jag ska vara borta 6 veckor.

Dock är det flera timmar tills han kommer hem och jag är tokhungrig, men har lovat tacos när han kommer hem så vad gör man? Inte tacos till själv nu i alla fall, en macka eller två så lär jag förhoppningvis överleva.


Håller tummarna att det inte hinner bli för kallt för att sitta ute.. (Nu när lugnet åter lagt sig efter att det härjats på taket från halv sju imorse fram till för en timma sen eller så. Inte okej på min sista lediga dag..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0