Strålande sol..



Toppenväder inifrån
men går man ut så är det svinkallt. Hallå, jag har två bikinis och flera solkräm med mig så nu är det dags för lite värme också så att man kan få lite sol. Kan ju inte komma hem och vara blekare än när jag åkte..

Börjar kännas en aning tjatigt men vi fortsätter att vänta på en resa. Jag kan tänka mig Braefoot Bay - ARA till exempel om gårdagens önskemål var för mycket. Grangemouth funkar också men gärna ARA som lossningshamn så vi kan ta proviant från Wrist eller Neko :)

Hade tänkt att det skulle bli nybakade baugetter till frukost idag så jag satte en försurdeg igårkväll. Dock så skulle dem jäsa 2,5 timmar plus 30 min gräddtid plus en del jobb så dem jäser nu och får bli till sen istället. Var inte alls taggad för att gå upp kl 4 för några bröd. Inte ens om jag fått övertid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0