Trötter

Jag är helt slut.
Både fysiskt och psykiskt tror jag, all energi för idag är totalt slut. Så därför tänker jag gå ner och göra en påse popcorn och sen lägga mig i sängen och se på film - för det är jag värd. Det som jag hade tänkt få ordning på kan vänta till imorgon. För då är energin garanterat tillbaka. För det är kul det här, men ibland så gör orutinen att saker bli dubbelt så jobbiga och framför allt så tror man att det är jobbgare än vad det är och det går åt energi till att oroa sig för det. Som beställningen jag skulle göra idag, en del meck och det tar tid men egentligen är det inga problem, hade varit värre om jag hade varit totalt kass på datorer och inte kunnat någon engelska, då hade jag haft problem. Men en del saker har man ju aldrig tänkt tanken på vad det heter på engelska - mannagryn, bostongurka, matjesill? Meeen det löser sig alltid, tack för google translator.

Ny energi och nya tag imorgon :)

PS. Vi går från Rotterdam precis nu, vart vi ska vet vi inte - det kanske tar energi det med, även om det inte påverkar mitt jobb direkt.


Kommentarer
Postat av: sofia

vad händer om du blir sjuk? får de ingen mat då? ;)

eller är ni fler kockar?

2010-06-08 @ 19:55:15
URL: http://sandstedt.blogg.se/
Postat av: Rebecca

sofia: Nej jag är ensam kock, dock finns det en mässman som i de flesta fall brukar kunna hoppa in och ta över, här just nu är jag dock tveksam till om det skulle funka men sådant löser sig alltid. Det finns alltid någon som kan laga lite mat, sen vad det blir för mat då är ju en helt annan sak ;)

2010-06-08 @ 22:26:49
URL: http://rebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0