Glad påsk!

Sjukt dålig på att uppdatera har jag blivit.. Finns väl inga ursäkter och egentligen är det synd för jag tycker det är roligt att skriva. Men det som den här bloggen kom till för sysslar jag ju inte längre med, eller inte just nu i alla fall. För alla nyfikna så återkommer den typen av inlägg här med största sannorlikhet till sommaren då jag ska ut och göra en resa från och med månadsskiftet maj/juni och 6 v framåt. Tokladdad och det ska bli himla skoj, dock inte samma båt eller befattning som innan men det kommer bli kanon ändå, lite mer utmaning och jag gillar ju lära känna nytt folk.

Annars vad som händer då.. Skolan rullar på - jag älskar skolan! Trots tenta förra veckan och en sista månad som varit full fart så känner jag att jag lär mig saker som jag vill och tycker verkligen är roliga och intressanta. Bara att konstatera att min utbildning är mitt i prick för mig, inte alla som känner så.

Lite påsklov den här veckan, hur skönt som helst och hade tänkt hinna med en hel del saker som i en pluggvardag helt enkelt inte hinns med men vi får se, halv veckan har inte gått och jag har inte kommit långt samtidigt som en del skolarbete på hemmaplan som är vilkoret för påsklovet väntar också. Men som sagt är skolan oftast ett nöje och de andra sakerna jag tänkt pyssla med hemma så det ska alldeles säkert lösa sig :)

Jag vill passa på att önska alla som håller koll på mig och tittar in här då och då en glad påsk :)


Man måste få drömma sig bort ibland..


Kommentarer
Postat av: Vickan

Ja, så spännande! Blev riktigt glad av att se bloggens uppdatering. Ser ut som att jag kommer få vikariejobb över sommaren som motorman, men sen får vi se vart det leder! :D

2010-04-03 @ 14:12:35
URL: http://slytherinsailor.blogspot.com
Postat av: carolina

vilken härlig bild =)

2010-04-05 @ 21:01:15
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Vilken underbar delfinbild!

2010-05-12 @ 05:34:05
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0