Måndag morgon

Måndag morgon och jag är tidigt uppe för att vara ledig. Men det är fullspäckade dagar fram till påmönstring, som jag som vanligt inte riktigt vet när det blir. Torsdag är det preliminärt men man vet ju aldrig, det ändras så fort. Hela helgen har gått åt till att flytta och allt runtikring det och nu är det bara en tom lägenhet som ska städas ur, inte vad jag hade önskat mig när det äntligen är ett par lediga dagar men förhoppningen är att det ska gå förhållandevis smärtfritt ändå.
I övrigt bjuder mina sista dagar hemma på fotboll - träning ikväll, match imorgon med bästa laget. Missar de tre sista A-seriematcherna på vårsäsongen när jag åker men det kommer de andra att greja kanon utan mig. Kommer sakna laget och fotbollen massor, en liten fotboll får nog följa med i resväskan men det blir ändå inte riktigt samma sak.


Kommentarer
Postat av: Ina

Jag älskar aprikoser! Mm, kött är också gott men jag är mer för fisk o kyckling. Men jag brukar också tänka på c-vitamin när jag äter ´t.ex blodpudding :) Tack för tipsen!

2010-05-31 @ 11:00:10
URL: http://inakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0