Ny blogg?

Jag är sugen på en till blogg. Började klura på det redan på jobbet i somras att det skulle vara kul för jag tycker om att skriva och blogga. Men - tiden.. Jag vet inte om den finns, att det inte uppdateras så frekvent här just nu handlar väl om en kombination om att jag känner att jag inte har så mycket relevant att skriva här och tidsbrist. Alla som önskar att dygnet hade några timmar till räcker upp en hand! Långa dagar i skolan + restid + fotboll + familj och allt annat och en del saker får prioriteras ned. Skulle jättegärna vara med och träna något av klubbens yngre tjejlag men när då? Vi tränar två vardagar och spelar match en, och det är aldrig fredagar. Hur passar man in det? Till våren ska jag försöka tror jag, det skulle vara så himla skoj. Och det där med en ny blogg, jag ska klura vidare men den skulle helt klart få någon form av matinriktning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0